Әкімші – қонақүйдің бет-бейнесі болып саналатын маман, қонақтың пікірі көбінесе оның кәсібилігіне байланысты болады. Қонақтарды қарсы алатын және олардың алғашқы әсерін қалыптастыратың әкімші. Бұл қонақүйдегі ең жауапты орындардың бірі.
Қонақ үй әкімшісінің міндеттері тек ресепшнде жұмыс істеумен шектелмейді, ол қызмет көрсетуші персоналға нұсқаулар береді, қонақтармен тіл табысады және олардың жайлы тұруы үшін қолдан келгеннің бәрін жасайды. Әкімші әрқашан әдепті болуы керек, өйткені ол кез келген қонақпен сөйлесу қаншалықты қиын болса да, сабырлы бола білуі керек.
Жаңадан бастаған маманның орташа жалақысы 100-150 мың теңге.
Бұл біліктілікті және одан әрі жұмысты сәтті оқу үшін студент география, тарих, іскерлік этикет және психология, шет тілдері салаларында жақсы білімі болуы керек, сонымен қатар компьютермен және оргтехникамен жұмыс істей білуі керек.
Жоғары деңгейдегі маман болу үшін ең аз жұмыс өтілі – 5 жыл.
Стресске төзімділігі жоғары, коммуникативті және ұйымдастырушылық қабілеттері дамыған, танымдық икемді, түсінікті сөйлеу, жақсы есте сақтау, достық, әдептілік, жақсы ниет, құзыреттілік, көшбасшылық қасиеттерді көрсету және басқару қабілеті бар адамдарға бұл мамандықты меңгерген жөн.
Бұл мамандықтың артықшылығы – әртүрлі елдерде сұранысқа ие. Ал ең алдымен, демалыс орындары бар жерде. Сондай-ақ жағымды аспектілерге қарым-қатынас психологиясын білу және коммуникативті дағдыларды дамыту жатады.
Жас маман қонақ үй әкімшісінің жұмысы әрі күрделі, әрі қызықты екенін түсінуі керек. Психологияны білу және әрбір қонаққа жеке көзқарас таба білу жанжалды жағдайларды шешу кезінде өте пайдалы болады. Ақпараттың үлкен көлемін шарлау және әрбір нақты уақыт кезеңінде маңызды нәрсені таба білу маңызды.
Бұл мамандықтың кемшіліктері-қызметкер барлық ауысымды іс жүзінде тұрып өткізеді. Тағы бір ілеспе мәселе – психологиялық жүктеменің жоғарылауы. Әкімші тек өз әрекеттері үшін ғана емес, сонымен қатар бағыныстағы қызметкерлердің әрекеттері үшін де жауап береді.